Analisa usdjpy pada time frame H4 di jangkakan akan meneruskan kenaikkan sekurang-kurangnya akan cuba menghampiri harga 153.000

Kepada swing trading bolehlah hold posisi. Harga mungkin akan membuat sedikit reversal pada timeframe yang lebih kecil. Dan jika ini berlaku kita boleh reentry lagi.

Jika kita melihat pada AO indicator kita akan lihat harga masih berada di wilayah buyer dan pada kacamata elliot wave ini adalah pembentukan wave 3 di timeframe H1 berikutan bukit yang sedang dibuat adalah besar.

Target minima adalah pada harga 153.000 dan max adalah 153.500

Promosi Dapatkan tool trading terbaik seperti BOOKMAP dan AI DASHBOARD tekan – DAFTAR

Penafian: Ini adalah analisa teknikal dan pandangan saya dalam market hari ini. Jika selari dengan tuan/puan bolehlah follow dan jika tidak utamakanlah analisa sendiri. sekian terima kasih.

TradingView ialah satu platform carta dagangan terkemuka di dunia, menawarkan pelbagai alatan teknikal, lukisan juga analisis. Dilengkapi teknologi teguh merentas penyemak imbas, desktop dan apl mudah alih, platform ini menyediakan akses yang tiada tandingan kepada data langsung cth.Β BTC USD chart, berita terkini, laporan kewangan,Β Stock screenerΒ  danΒ Economic calendar.

Similar Posts